Halaman

Pengikut

05 Ogos 2011

GA Vroommm Vrooommm dari Amiey Lee

**Ingin dapatkat VCO Catalyst percuma~dapatkan di sini**







Tarikh tutup
26 Ogos 2011

~eyeliners raya giveaway~

**Ingin dapatkat VCO Catalyst percuma~dapatkan di sini**





ku tag
mamaishazah
huda



Tarikh tutup
16 Ogos 2011


Eh..ehh..blogku dlm bloglist Cute Mum..

**Ingin dapatkat VCO Catalyst percuma~dapatkan di sini**




Tu nampak x??..cam x caya plak blog aku dlm bloglist Cute Mum..Sapa x kenal Cute Mum..?? Org yang sentiasa bertuah nie..Rezekinya sgt lah murah sbb klu masuk CGL mostly namanya naik..Tgk aje total kemenangan tahun 2011 dh lebih 150..Aku rasa mau sampai 200 kemenangan bila hujung tahun nnt..

Anyway...tq Cute Mum sbb sudi letak blogku dlm bloglist mu walaupon ku idak ler kerap sgt komen..tapi ada ler jgk...

Doa2 ler ku pon murah rezeki cm mu gak yer..hehheh



GA - Setulus Ingatan

**Ingin dapatkat VCO Catalyst percuma~dapatkan di sini**





 
Tak ada kata seindah zikir
Tak ada bulan seindah Ramadhan
Izinkan kedua tangan bersimpuh maaf untuk lisan yang tak terjaga
Janji yang terabaikan, hati yang selalu berprasangka & sikap yang pernah menyakitkan
Terimalah maafku walau tangan tidak berjabat buat Keyphochee sekeluarga
Semoga puasa kita diterima oleh Allah SWT..Amin
Marhaban Ya Ramadhan


Tarikh tutup
5 Ogos 2011

Nea Flerida nak bagi hadiah!!

**Ingin dapatkat VCO Catalyst percuma~dapatkan di sini**



♣ bunga-bunga kehidupan ♣


Klik LIKE kat sini dan kemudian klik LIKE untuk gambar ini.

Tarikh tutup
30 Ogos 2011


Kelahiran semula Mona Fendy

**Ingin tahu potensi diri anda??~dapatkan di sini**



NGERI...kaki yang ditemui dalam tandas.

Misteri penemuan anggota badan yang dikerat lebih 15 bahagian di beberapa tempat dan dalam tiga bungkusan plastik di sebuah pangsapuri terbiar di tingkat lima Blok Chryssa, Apartmen Astaria, di sini, terjawab apabila ia disahkan milik seorang wanita dan seorang kanak-kanak.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin, berkata anggota badan yang dikerat itu milik wanita dipercayai berusia 20-an dan kanak-kanak lelaki berusia lima hingga enam tahun.

“Hasil bedah siasat mendapati anggota badan yang dimasukkan dalam bungkusan plastik itu milik kanak-kanak manakala anggota badan yang ditemui dibuang di beberapa tempat termasuk tandas milik seorang wanita.

“Bagaimanapun, identiti kedua-dua mangsa itu belum dapat dikenal pasti. Cap jari mayat wanita sudah diambil untuk semakan lanjut,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Menurutnya, polis masih menyiasat kes terbabit bagi menyemak laporan kehilangan individu selain beberapa perkara lain yang boleh membantu siasatan.

Pihaknya tidak menolak kemungkinan dua mayat terbabit mempunyai kaitan talian darah, namun identiti mangsa dan punca kematian masih dalam siasatan.

Harian Metro semalam melaporkan bau busuk di sebuah pangsapuri sejak Sabtu lalu terbongkar apabila pihak pengurusan menemui kaki kiri manusia yang sudah berulat dan beberapa organ manusia dalam tandas di tingkat lima Blok Chryssa, Apartmen Astaria, di sini.

Difahamkan, beberapa anggota badan manusia turut ditemui dalam tiga bungkusan plastik di atas siling tandas dan beberapa tempat dalam rumah berkenaan. Dipercayai mangsa dibunuh tidak lebih dari seminggu lalu sebelum anggota badannya dikerat melebihi 15 bahagian.

**ngerinya la klu jumpa menda2 yg dasyat cmnie..takutnya...sapa la yg punya angkara dan zalim sampai tergamak membunuh. Dah bunuh tu satu hal..dikerat2 plak lagi..bukannya seorang tapi 2 org mangsa yang malang tu...Harap polis segerakan tindakkan dan dapat menangkap pembunuh yg sangat kejam tu..bimbang keselamatan orang lain pulak terancam..nampaknya peristiwa Mona Fendy berulang di abad ke 21 nie..**



CUEPACS TERUS MINTA KERAJAAN TIMBANG BONUS DUA BULAN

**Barang kosmetik murah tapi branded~dapatkan di sini**

 

Presiden Cuepacs

Presiden Cuepacs
Tuan Hj. Omar Osman


Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs) sekali lagi meminta kerajaan mempertimbangkan pemberian dua bulan bonus kepada penjawat awam tahun ini.

Presidennya, Datuk Omar Osman berharap kerajaan dapat menyediakan bonus sebulan sebelum sambutan Hari Raya dan sebulan bonus selepas sambutan perayaan itu.

Beliau berkata Cuepacs telah memohon secara rasmi melalui surat kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dua bulan lepas dan mengharapkan berita baik itu diumumkan tidak lama lagi.

"Sudah dua tahun penjawat awam tidak mendapat bonus sejak 2008 dan adalah diharapkan tahun ini kerajaan mempertimbangkan pemberian bonus tersebut sebelum dan selepas Hari Raya bagi mengurangkan beban kewangan," katanya kepada pemberita di sini, Khamis.

Sebelum ini, Cuepacs beberapa kali telah membuat permohonan kepada kerajaan agar mempertimbangan pemberian bonus tersebut selepas Cuepacs sendiri menerima banyak permintaan dari penjawat awam agar mereka mendapat bonus.

Beliau juga berkata pemberian bonus bukan setakat sehingga gred 54 sahaja tetapi kepada keseluruhan penjawat awam.

Bagaimanapun, ia terserah kepada kebijaksanaan dan kemampuan kerajaan untuk memutuskannya dan Cuepacs berharap agar ia dapat dipertimbangkan memandangkan keadaan ekonomi negara yang semakin menyakinkan.


Kalau benar bagai dikata mmg ler aku sebagai penjawat awam setuju 200%..hehhee..dan yang pasti penjawat awam sgt2 sayanngggg pada Tuan Hj. Omar Osman...hehehhe



Puteri Sulong

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Puteri Ke Dua

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Putera Hati

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Recent Visitors

'Comel Lote Welcome Giveaway' (2nd Winner)

'Comel Lote Welcome Giveaway' (2nd Winner)
Ends On 6 Sept

Pregnancy Moment Contest (3rd winner)

CONTEST COTTON KURUNG - IDMA TEXTILE - (Saguhati)

CONTEST COTTON KURUNG - IDMA TEXTILE - (Saguhati)

1ST GIVEAWAY LOVELY MASHA (1st Winner)

"TUDUNG GIVEAWAY" (4th Winner)

"TUDUNG GIVEAWAY" (4th Winner)

Extreme Makeover From Kenitchiko (1st Winner)

Extreme Makeover From Kenitchiko (1st Winner)

Pertandingan: Apa Itu Kitar Semula?(1st Winner- Entri Bijak)

Melati Mirror Giveaway (Top 5 Winner)

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)