Halaman

Pengikut

23 Disember 2008

Ratuhati.Com wat Gathering...

Salam..Akhirnya tiba gk masa utk perjumpaan ahli2 web Ratuhati.Com..Actually web nie untuk ibu-ibu berkongsi ilmu tentang kehamilan, keibubapaan, hobi, resipi dan lain-lain topik berkaitan wanita. So aku kiranyer aktif gak ler join web nie..Diam tak diam dah 1 thn aku mengenali Ratuhati..Tapi ini la pertama kalinya aku bertentang mata ngan mama2 merangkap member2 alam maya nie..yer la sblm nie tgk gambor atau baca info yang ditaip oleh dorg jer..So kat bawah nie antara kenalan atau ahli web yang sempat menghadirkan di Zoo Negara pada 21 Dis 2008 yang lepas..hehhehe

Antara rakan taulan ahli2 RH yang hadir adalah duduk kiri depan Ummi a.k.a Pentadbir, Sya, Pu3 a.k.a mak mertua..hikhik..jgn mare..,ann,ellanie.Berdiri dari kiri Isya, kak Shais, Aku ler, Nuyue, Ain dan Idayu..Walaupun agak malu2 tapi control..


Aktiviti pada hari tu selain borak dan makan2 adalah demo untuk baby sling..Bagus gk klu pakai menda nie wat dukung anak..dari bawak stroller..Untuk second baby nnt nak guna ler..Cam best jer..x dk lak nampak cam bibik2..



Tengok tu kak Shais tgh wat demo pada si model kecik anak ain..bagus, memberikan kerjasama yang baik sikecik ain tu..Steady la kak shais..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kak fara, nanti boleh lah sambil gathering kita tayang baby sling masing2... :) (kalau saya ada baby lah masa tu... :P)

Tanpa Nama berkata...

kak fara, nak cite ni... tadi dah bawak darwisy jalan2 guna pouch sling kat sogo. masa kat kaunter, dua orang cashier berbisik, tapi dengar laa, dia kata, eh,eh, macam indon.. hehehe.. indon pun indon la, yang penting selesa letak darwisy dalam tu.. dia siap tido lagik... :P

eh, saya dah linkkan blog akak dari blog saya...

Fara berkata...

yer ker sya..lantak la dorg nk ckp apa kan..dorg x pernah tau psl menda nie la tu..akak dulu pun berperasangka cm bibik2 jer, tp bila dh ada anak skrg dan tau byk advantage bila pakai pouch sling nie dh x dk dh feel cm tu..tq..coz link blog akak..nnt akak link blog sya ek..see yaa..

Tanpa Nama berkata...

best korang..huhu..xdpt pegi..dulu duk kt KL bleh la pegi..skrg kt kg..jauh!!

Fara berkata...

x per la mama..next time klu ada kesempatan leh la join..memeriahkan suasana dan kongsi petua yg ada..ok

Fara berkata...

x per la mama..next time klu ada kesempatan leh la join..memeriahkan suasana dan kongsi petua yg ada..ok

zwani.com myspace graphic comments

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)