Halaman

Pengikut

20 Julai 2010

Birthday Sayang Filzah

Minggu lepas pada 12 Julai, genap setahun kelahiran anak dara aku Filzah Qasrina. pejam celik sekejap je dah setahun..Alhamdulilah..moga anak aku nie akan mjadi anak yang solehah dan sentiasa baik2 je slalu..
tp selang sehari pas tu anak aku demam..tetiba jer..aku dh risau bangat dh..x hantar g taska pon sbb hari yang sama hubby aku kursus 2 hari..kebiasaannyer klu hubby aku x dk, aku akan bermlm di umah parent aku..so ubat demam dia x bwk plak..anak aku dh meragam dh bila tgh mlm..nk x nk terpaksa ajak abah aku teman balik umah amik ubat demam. Aku dh risau dh sbb badan dia sgtt panas..area situ mana ada klinik 24 jam..huhuh..
Rupa2nye slidik pye slidik..kat dlm mulut dia ada cm pecah skit org ckp 'mata ikan'..patut la air liur dia asik mleleh jer..mkn pon x mo...sian anak mama..dh stahun plak dia demam..smemangnyer anak aku nie amat jarang2 demam..anak breastfeed la kata kan..
Lom sempat celebrate lagi coz dh rancang 25 julai nnt pakej nk sambut birtday utk org2 yg lahir bln Julai...antaranyer diriku ler plus anak buah aku, juga lahir pada tarikh yg sama...hehheh..so picnyer akan myusul nnt..

4 ulasan:

nuyue berkata...

cepatnyer masa berlalu
dah setahun yer filzah

happy besday filzah...

Fara berkata...

aahh..jap jer..tq nuyue 4 u'r wish..

wannorashikin berkata...

Fara,

Happy Besday kepada Filzah yea.Semoga dapat menysukan Filzah hingga 2 tahun. Chaiyok!!

Fara berkata...

thanks wan..insyallah..moga dipermudahkan dan dpt guide dr cik puan wannorashi..heheh

Puteri Sulong

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Puteri Ke Dua

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Putera Hati

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Recent Visitors

'Comel Lote Welcome Giveaway' (2nd Winner)

'Comel Lote Welcome Giveaway' (2nd Winner)
Ends On 6 Sept

Pregnancy Moment Contest (3rd winner)

CONTEST COTTON KURUNG - IDMA TEXTILE - (Saguhati)

CONTEST COTTON KURUNG - IDMA TEXTILE - (Saguhati)

1ST GIVEAWAY LOVELY MASHA (1st Winner)

"TUDUNG GIVEAWAY" (4th Winner)

"TUDUNG GIVEAWAY" (4th Winner)

Extreme Makeover From Kenitchiko (1st Winner)

Extreme Makeover From Kenitchiko (1st Winner)

Pertandingan: Apa Itu Kitar Semula?(1st Winner- Entri Bijak)

Melati Mirror Giveaway (Top 5 Winner)

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)