Halaman

Pengikut

29 Julai 2010

Contest Mrs.Teppei

Nak join lagi..biasa la..klu x dak yang pertama mana nk ada yang seterusnya..sebelum nie aku cuba nasib contest yang pertama..tarikh tutup contest yang kedua nie pon 31 Julai 2010 gak..

Si pemurah yang nak bagi CD (hadiah) adalah Mrs.Teppei..sure la aku nak menambahkan CD aku yang sikit tu... n linknya:

http://teppeijourney.blogspot.com/2010/07/contest-mrs-teppei.html

Inilah pic untuk contest ini...



Actually mmg pic ini amat2 bermakna bagi diriku..walau x nampak pon rupa paras aku anak beranak tapi gambar ini memberikan seribu makna..Sebab apa aku kata begitu kerana anak yang aku kendong itu adalah anakku yang pertama Farisha Qasdina..
Detik pertama menjadi ibu..aku tidak mahu menafikan hak yang sewajarnya untuk anak aku mendapat 'titisan emas' dari ibu yang dikandungkannya..Sewaktu gambar itu diambil aku tengah menyusukan baby aku dan ia dirakam oleh ayahandaku..Tuan Hj.Abu Samah..Aku x sedar pon dia snap pic ini..
Anak sulungku ini baru 2 bulan berdasarkan tarikh pada gambar tersebut. Walaupon bukan fully BF tapi sekurang2nya aku telah berikan yang terbaik buat dirinya.Dan sekarang untuk anak keduaku..aku telah belajar dari pengalaman..Alhamdulilah setelah 1 tahun usianya dan masih lagi kekal Exclusive Breastfeed..Jadi akhir kata "pilih la saya sebagai pemenang"..ehhehehe(tetiba plak)..

2 ulasan:

sharEna berkata...

hihi..ayat akhir tu yg x tahan.

penyertaan anda telah di review.

gd luck & salam kenal =)

Fara berkata...

ma kasih..salam kenal jugak..

zwani.com myspace graphic comments

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)