Halaman

Pengikut

11 Ogos 2010

Cuti2 lagi...

Asik update contest jer..sampai malas dh nk update cerita ceriti family aku..ntah apa2 ntah aku nih..'jual ikan' sungguh...actually ujung bulan Julai ari tu g lagi ker PD sempena Family Day department hubby aku..balik2 PD..cm x dak tempat holiday lain je kat MALAYA nie...tp pagi tu g opis dulu sbb opis pon wat Family Day gk..lagi melampau wat kat opis jer..huhuhu..tp not bad la..yg bestnyer byk buah2an tempatan..mkn2 sapa x sukee..tol x???



Me anak beranak..ramai yg geraammmm ngan pipi pau adik...di ulangi..Pipi pau ADIK yer...bukan pipi mama..wpun pipiku pon lebih kurang cm pau gak dh nih..huhuhu....




Kakak sgtt suke belon..ari tu member hubby aku rembat mana ntah belon tuh dan dia kasi kat farisha..adik tumpang tengok jer la...



Gerak g PD dlm kol 2 ptg dgn harapan maybe ada rezeki dpt 'lucky draw'..coz 1st prizes adalah tv plasma 48 inci...ermmm..hampehhh..rezeki org lain..nombor hubby ku naik la.. tp dpt lampu lap lip..kihkih..mentang2 la raya dh nk dokek nih...

On the way ke PD, 2 org si kenit nie ketidoran..sbb kepenatan..sampai je kat Tiara Beach Resort, kejut kan kakak..dia bantai mengamok..x puas tido la tu...dh sampai bilik terus dia naik katil wat hal dia sendiri..majukk...kecik2 dh tau majukk ekk kakak..



Yang si adik plak x abis2 pungah laci..segala tempat ada laci di bukaknyer..tp x plak terkepit jari tu..



Acara petang tu just bermandi manda di tepian kolam jer..nk g pantai jauh nun...tp pool dia pon leh tahan..banyak dan cantekkk..siap ada pasir2 cm tepian pantai gak..so di malam hari just dinner n sesi karoks..bagi sesiapa yg perasan suara dia sodap...kihkih...



tengah member hubby dok ashik masyuk nyanyi..kakak nk plak naik pentas utk backup dancing..dia nk sgt naik stage tu sbb ada member dia..kan kak kan..mama tau la....

So..acara esoknye game la..apa lagi...aku pon mejebakkan diri ku utk join match..hubbyku layanzzz anak main pasir...









Pas aku x larat nk join game..aku suh ayah lak ganti..layan anak lgi baguss..



Dah penat bermandi manda dan bergurau senda kami pon pack balik ke rumahku syurgaku..




p/s:Acara kami mandi manda dan berendam, x dak sbb ini bukan majalah mangga... kuikui

Tiada ulasan:

zwani.com myspace graphic comments

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)