Halaman

Pengikut

23 Ogos 2010

:. Kontest .. Aku Punya Bear .:

Best x tajuk contest nie..sure la aku punya bear..klu pegang bantal..tajuknyer aku punya bantal..heheh..So, sapa yg nk join jomm.ada masa lagi nih...

Pembuat acara nie cik noiezan..sila la klik..


- berikan satu nama yang CUTE untuk teddy di atas -

aku nk namakan bear tu SI ROPOL-ROPOL.. sbb baju yg di pakai oleh bear tu beropol2 plak aku tgk..so sweet..(bear pon tau malu tuh..)

- buat entry ringkas kenapa anda mesti MEMILIKI bear tersebut ( ringkas je jgn pjg sgt k )-

Bestnyer klu dapat menambah koleksi bear kat rumah..sejak dh jadi mak budak nie..bear yg ada sumernya doter aku yang punye..maklum ler budak2 kan suke bear..ermm..mak budak pon suke gk la...tp klu dapat bear nie sekurang2nya ia jd hak mutlak aku..(tp klu anak aku nk pon xper..)..lebih2 lagi bufdey Farisha 28 Ogos nanti..Lom lg pikir present apa mama n ayah nk bagi..Farisha sure suke klu dpt bear si ROPOL-ropol nih..sbb dia suke something yg berbulu2..like a bear..Hope si ROPOL-ropol menjadi salah satu adiah bufdey dia yg ke 3 tahun yg bakal mendatang nie..amin

- anda mestilah follower blog ni ( kalau belum tu.. sila2 ler )-

okeh

- tag pada 2 orang kawan anda ( yg ditag tu mesti tahu mereka telah di tag )-



- letakkan banner contest ni di entry anda tu-

tu..yg kat atas tu...hehehhe

- dan jangan lupa letakkan link blog ini di entry tersebut-


baekk.. puan

- then satu lagi paling bagus letakkan juga banner contest ini di sidebar blog anda yer-


jugak ker???

- jgn lupa tinggalkan link anda di ruangan komen di bawah ye-

Wokeh..jp lagi nk g terjah blog beliau...


TARIKH TUTUP :
31HB OGOS 2010

6 ulasan:

Pinky Pixie berkata...

woah, sy ditag. lmbat plak smpi sini kan.. hehe.. thanx ya. gd luck buat akk..

Fara berkata...

thanks..pinky..hope me too

noie berkata...

ropol-ropol? hehehhehe comey2 kekekke tq sebab joint yer

Fara berkata...

tq terjah my blog..

najib berkata...

salam,tiada shout box eh,xdpat tinggalkan jejak

Fara berkata...

salam..tq krn singgah my blog..x dk shout box la..just komen or become my follower okeh...slmt bpose..

Puteri Sulong

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Puteri Ke Dua

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Putera Hati

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Recent Visitors

'Comel Lote Welcome Giveaway' (2nd Winner)

'Comel Lote Welcome Giveaway' (2nd Winner)
Ends On 6 Sept

Pregnancy Moment Contest (3rd winner)

CONTEST COTTON KURUNG - IDMA TEXTILE - (Saguhati)

CONTEST COTTON KURUNG - IDMA TEXTILE - (Saguhati)

1ST GIVEAWAY LOVELY MASHA (1st Winner)

"TUDUNG GIVEAWAY" (4th Winner)

"TUDUNG GIVEAWAY" (4th Winner)

Extreme Makeover From Kenitchiko (1st Winner)

Extreme Makeover From Kenitchiko (1st Winner)

Pertandingan: Apa Itu Kitar Semula?(1st Winner- Entri Bijak)

Melati Mirror Giveaway (Top 5 Winner)

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)