Halaman

Pengikut

12 Oktober 2010

Wonder peT..

Salam..wahh..lama toll aku cuti..start ari Jumaat sampai ler ari Isnin..ari nie (Selasa), baru start keja..uikhhh..maleh toll ler...best wooo..bersantai2an ngan anak2...
Ari Jumaat ari tu sesuatu yg x terduga datang..tp i like it...kihkih...tgh ku bersantai2..tetiba dapat msg dari member opis nk bagi hamster..maunyer x terkojut den..cam gini..Khamis (kat opis..last day keja)..sesaje jer borak ngan member- Rina..gatai mulut mintak hamster dia..sebab katanya hamster dia banyak...lgpon pengalaman lampau masa muda remaja ada gak membela hamster..sampai beranak pinak byaknyer..

Ku plak x dak kat umah..so suh member ku itu antar kat umah mak..balik dari bercoti trus g umah mak amik hamster..ada 2 ekor, sepasang youuuu...kakak la yg paling happy bangattt..dia kata Wonderpet...x terpikir langsung aku yg farisha boleh pikir hamster tu wonderpet..aku punye ler nk bagi dia tau hamster tu hapa ke mendanyer..coz aku ada ckp pada kakak..'nnt kita singgah umah nenek..kita amik hamster okeh..bukan cat tau..''okey..' farisha ckp..

Sampai je umah nenek..atok dia tunjuk hamster tu..dalam besen biru besau..terus dia jerit.."wonderpet la mama..."..ermmmm..aahh laa... ^-^...

So..esoknya g pet shop utk beli umah hamster..beli yg simple jer..sbb cuma 2 ekor..ku dah angan2 dah..klu dah beranak pinak hamster nih bru ler beli umahnya yg besau skit..yg ada trowong ker..kuikui..


Tu ada 2 ekor..

Si kenit Filzah pon x kurang gak xcitednya..letak jari dalam sangkar tu..kakak siap chop..hamster kaler tompok itam putih tu (betina) dia punyer..yg hat jantan tompok coklat putih tu adik punyer..Adik x kesahhh...


Yang pasti keceriaan anak2 aku semakin menjadi2 sejak ada wonderpet nih...hiiiiii...






Thank you to Fazerina coz bg akak Hamster..

Tiada ulasan:

zwani.com myspace graphic comments

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)