Halaman

Pengikut

02 November 2010

Mandi~mandi...

Salam..ari nie aku nak upkan beberapa pic anak2 aku tengah mandi2 di kolam..memula pic yang ini...


Of coz ler anak sulong aku, yg sebelah kiri tu kakak..oppss..lom kakak lg time nih..Farisha baru lepas mandi..alih2 dia yakk..so pancut kan je la ngan penyembur..masa nie x silap aku farisha 2 bulan..Gambar sebelah kanan, kami sekeluarga balik Johor..angkut sekali kolam mandi tu blik kampung..farisha mandi-manda ngan sepupu2 dia..Hat kiri (bawah), farisha mandi kolam kat rumah di bahagian dapur..dan sebelah tu kolam bulat2 adalah kolam kat umah mak aku..abah aku ler yg rajin dok melayan cucunya nih mandi..

Sememangnya Farisha amat yg teramat manja la ngan datuknya nih..klu tanya sapa nama datuk..pasti dia akan jawab ngan kuat dan jelas..'Abu Samah'...

Okehh..picas yang ke dua plak..yang bawah nih..

Masih Farisha seorang..tapi di snap bersama kami..mama n ayah ler..mandi-manda di sungai..besttt..sejukk..Tapi mmg ayah ler yg rajin melayan klu bawa Farisha mandi manda..


Ermm..pic kat bawah plak..


Adik dah muncul..anak ke 2 ku Filzah..pic atas sebelah kiri tu..baru berusia 2 hari..nenek dia mandikan dalam besen biru..mmg kedua2 anak, aku x pernah mandikannya sehingga lah aku abis berpantang..takut aku..kecik sgt..antara gambar tu kat PD dan kolam rumah mak..tapi perasan tak..rupa adik pon lebih kurang kakak..itu ler dia Made in Farzly..

Tiada ulasan:

zwani.com myspace graphic comments

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)