Halaman

Pengikut

03 November 2010

Si kenit F

Aktiviti masa lapang dorang..berposing2..tapi amat2 jarang ler kakak akan bergambar ngan adik..asal bergambar jer sendiri2..mmg payah la nk snap bersama..leh dikatakan hujung minggu, aku slalu g umah parent aku..dan dorg nie cukup suka g umah atok nenek dorg..umah pak n mak mertua aku dorg x brp suka sgt..maybe sbb jarang2 g sana kot..
Klu dorg ke sana..akan di layan bagai tuan puteri..sbb atuknya rajin ler dok melayan..misal kata klu anak2 aku nih x sihat.. aku poskan dorg nih ke umah atok n nenek ..dan bila dah ke sana ilang dah demamnya..sbb abah aku nie rajin melayan cucu..

Klu pagi, abah aku g beli surat khabar..akan bawak kakak naik kereta..so meronda ler abah aku pusing2..area tesco, naik fly over, g Puchong Perdana..baru ler balik semula ke rumah..padahal semata2 beli surat khabar jer..Tu yg cucunyer sayang tuh...

Tgk tu kakak..ntah ke mana ler matanya tu...adik dah lebih kurang sama besau je ngan kakak..cuma rendah jer..dh cm rupa lelaki dah..


My dother wif her gdfather..adik masa tu baru 3 bulan..

Adik sgt suka main kasut mama..


Anak2 aku nih rambutnyer mmg segan ler nak tumbuh..adik pakai skirt..tp x dak rambut..tapi org kata ikut parent..maybe salah sorg mmg x dak rambut masa kecil..klu itu, mmg aku akui..aku masa kecik pon kureeng rambut..

kakak ngan rambut toncetnya..snap pic nie umur dia 1 tahun 6 bulan dan sekarang dah boleh ikat dua dah..itu pun mnungu selama 2 tahun nak panjang..slalu gak ler sapu minyak baby Johnson..aku suke klu rambut anak aku nih panjang..leh mcm2 gaya aku ikat..plak tu rambut kat bahagian bawah curly..mcm spring..heheh


Nih pic aku ngan akak aku.. (sorry ngah..aku tempek pic nih..kehkeh)...ada kekurangan rambut di situ..hahahha..umur aku masa nih 5 tahun kot..rambut akak aku lebat giler..tp tu masa kecik..skrg rambutku lebat dah..heheeeh..tembam kan aku...huhuuuu..tu yg turun kat anak2 aku..




note: sdikit tension..ada ker 'Kanan' suh ari Jumaat n Sabtu keja..ku dh plainning baik cuti Deepavali nnt..Bosan!!!..

2 ulasan:

wannorashikin berkata...

Fara,

Muka Farisha ada muka Farah masa kecikkan.

Pasal keje tu takpelah sekali-kali keje kan time weekend.hehehe..

Bulan Dec nanti leh cuti puas2

Fara berkata...

tq wan..ari sabtu je aku keja..jumaat cr org lain..

Puteri Sulong

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Puteri Ke Dua

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Putera Hati

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Recent Visitors

'Comel Lote Welcome Giveaway' (2nd Winner)

'Comel Lote Welcome Giveaway' (2nd Winner)
Ends On 6 Sept

Pregnancy Moment Contest (3rd winner)

CONTEST COTTON KURUNG - IDMA TEXTILE - (Saguhati)

CONTEST COTTON KURUNG - IDMA TEXTILE - (Saguhati)

1ST GIVEAWAY LOVELY MASHA (1st Winner)

"TUDUNG GIVEAWAY" (4th Winner)

"TUDUNG GIVEAWAY" (4th Winner)

Extreme Makeover From Kenitchiko (1st Winner)

Extreme Makeover From Kenitchiko (1st Winner)

Pertandingan: Apa Itu Kitar Semula?(1st Winner- Entri Bijak)

Melati Mirror Giveaway (Top 5 Winner)

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)