Halaman

Pengikut

21 Mac 2011

Baru sempat..

Salam..baru berkesempatan nak update blog..spjg 2 hari kat umah cuma BW jer..x dan nak update coz 2 budak nakal asik ngacau jer nak tekan2 keyboard laptop..x fokus aku..so juz baca n komen jer kat blog kenalan baru tu..

Haa..kan last week aku ckp g tgk Dinos Alive kat Pusat Sains Negara ngan si kenit Farisha..sgt2 best..mmg digalakkan sesapa yg ada anak tu g ke sana..klu x dak anak pon leh g jugak..hehehh..coz mmg menjana minda nak2 lagi bebudak yg minat sains..especially budak sekolah la..cam anak aku nih..baru 4 tahun..apa la yg dia tau..cuma dia ingat cam magic jer sains tuh..

Possing di pintu masuk akuarium ikan air tawar..
 
ikan di atas kepala anda..heheh

Bahagian tengah sebelum masuk ke bahagian dinosours..kakak tgh sentuh kaca cas..

Ruang legar ~terdapat 2 ekor dino yg besau..siap gerak2 dan bunyi mengaum..masa mula2 masuk aku pon terperanjat...wow...!!!

Bila dah nampak dino yg bersaiz besau tu..kakak takut nak masuk..dia lari2 nyorok..mmg dia nk nangis dah..aku pon pujuk ler..x kan nak dok kat tepi dinding tu sampai ke sudah..

Sib baik ada ruang kanak2- Kids Discovery..mmg sangat2 mengujakan kakak..

so..wajahnya ceria kembali..

merangsang minda..
 
ruang playground..actually ramai lg kat bawah nun..cuti sekolah kan..

ini bukan belalang..kihkih..

gilo x takot...muka bengisss...

cam realkan..siap gerak n mengaum..budak2 byk yg nangis sbb ketakutan..huhuhu

haa..ini bhgian dalam..Dinos Alive..actually ada 2 bahagian..cuma aku masuk 1 bahagian jer sbb farisha nangis2 x nak masuk..nih pon aku masuk sbb aku dukung dia..nak harap dia jln sdiri mmg dia x mo..
 
possing depan dino..smile la kakak..heheh..*kakak muka takot..

Bertolak balik semula ke opis kul 12.30 tghari..ari jumaatkan rehat panjang..pas semayg jumaat MIH bawa kakak n jemput adik dari taska utk di import ke umah mak sbb aku kena ot utk operasi sampah haram..habis kul 10 mlm..

Begitu la hari Jumaat yang aku lalui..


Sayang manja mama..


Tiada ulasan:

zwani.com myspace graphic comments

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)