Halaman

Pengikut

29 Ogos 2011

kerja..kerja...

**MAHU DUIT RAYA ~KLIK SINI**



salam..hari nie last day kerja..tapi ramai opismate aku dah bercuti sempena raya adilfitri yang bakal  menjelma esok..wahhhh...bestnya dorg sbb dh balik kampung..aku jgk la masih di sini..almaklum ler aku x dak kampung..so sengaja menyerahkan diri utk kerja sebelum raya..bagi peluang rakan2 yang ada kampung utk bercuti dan berbuka puasa last day kat kampung halaman dorang..baik x aku..???hiiiii..ngehhhh...sebagai top up aku cuti hari Jumaat nnt (wajib0 dan sambung lagi Isnin (next week)..adil la kan...???mana aci mentang2 member lain ada kampung so dorg cuti 2@3 hari yang aku nie pon nak gak cuti lebih sehari...ahhahahha...tapi  x tau la raya nnt balik Batu Pahat, Johor ke idak sbb atok MIH dah x dak..umah arwah atok pon dah di sewakan kan orang lain..klu balik mana kami nak tido..dah sah2 umah makcik2 MIH penuh ngan familiy anak cucu dorg yang mmg big family tu...ermmm...baru je nak merasa ada kampung...huhuu..tp tgk la nnt..maybe 2 minggu pas raya akan balik Batu Pahat kot sbb saudara MIH kawin kat Muar...ku ikut jer..kampung orang bukannya kampung aku...

So di kesempatan ini aku memohon berjuta kemaafan sekirannya ada antara entry aku yang menyinggung mana2 pihak..

Selamat Menyambut Hari raya Aidilfitri..Maaf Zahir & Batin..


Pada sesapa yang berdiet tu..pepaham je la yer..jgan lupa diri plak bila tgk byk juadah di meja...(ingatkan diri aku yg dh makin muncit nih)

Tiada ulasan:

zwani.com myspace graphic comments

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)