Halaman

Pengikut

01 Ogos 2011

Ragam bersahur..

**Barang kosmetik murah tapi branded~dapatkan di sini**



Lagi 2 jam lebih nak berbuka dh nie..perut dh keroncong2..x patut betul..macm baru belajar berpuasa plak..x malu betoll...dlm hati x dak niat pon nak ponteng pose..Apa!!!..ingat zaman budak2 masa sekolah dolu2 ker nak ponteng2 pose..buat2 pose..dh dpt seteguk 2 air ..pose balik..x berbaloi sungguh!!!

Pagi tadi bersahur, jam 4.30 pagi aku dh bangun..panaskan segala lauk yg ada..nasi dh siap2 masak dh.. panas kan aje..tgh dok kejutkan MIH, Filzah plak merengek2 nak nenen..Jam dh kul 5.15pg dh tu..x kan MIH bersahur sorg..buka tv saluran ASTRO Ceria bg dia layan kartun..baru la adik senyap..kakak plak bangun..kakak ok jer..bangun terus nak susu..pas tu 2 beradik tu layan tv..ku pon mkn ler dgn tenang..

X lama tu..adik nangis lagi..mkn lom abis lagi nih..adik nie ngaco je laaa...ku wat dekkk jer..lama2 dia tertido sendiri..Kakak dari jam 5 tu sampai la waktu aku dh siap make up bagai, dia x tido2..Selalu 7.15 aku kejutkan utk mandi..Tapi hari nie kakak baik plak..senang je..ajak mandi pon mudah..slalu liat..mcm2 alasan..sejuk la..mngantuk la..Klu mcm nie kakak..hari2 bagun jam 5 pagi nak x???*wink*


Tiada ulasan:

zwani.com myspace graphic comments

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)