Halaman

Pengikut

31 Disember 2008

Cuti lagi...

Cuti awal Muharam planning nk g bercuti tapi x tau nk kemana..kebetulan kawan hubby ajak g Taman Negeri Selangor kat Sungai Tua, Ulu Yam lak..Okay gak tu..kebetulan pelampung Farisha beli kat TESCO sejak umur dia 9 bulan lum rasmi lagi..masih tersimpan dalam plastik..so apa lagi hubby pun tiup la...



Tengah tiup sikenit lak datang kacau...hubby ku itu berlenggeng x pakai baju..



Tadaaa..empunya diri la rasmi kan...



Tiba la ari yang dinanti..pakaikan swimming suite..Sebenarnya gambar nie aku amik sebelum Farisha jatuh tergolek..kan licin lantai tu..aku sibookk sggatt nak amik gambar, hubby lak tgh tukar baju..sikenit nie dok mrayap kat situ..apa lagi licin dan tergolek la jatuh..sib baik mama x snap gambar farisha tgh jatuh..hikhik*sempat pandang hubby dijelingnya kat aku...takott..soweyy..


Bila letak dalam air..nangis lagi..maybe coz airnyer seeejukkk sangaattt...


Sempat la jugak kami pun berposing ler anak beranak..



Nie la famili kawan hubby aku..



ewaahh..releks nampak..Maknya berborak la dalam air yang sejuk tu..



Dah selesai berkelah, dalam 2.30 ptang kami pun bertolak pulang..



Tengok tu disebabkan kepenatan, tak sampai 15 minit dalam kereta Farisha pun tertido...



So memang happy bila sesekali g berkelah nie..pulak tu tempat yang tenang dan redup cam nie..terasa tenang jiwa...
Graphics for Smiley zwani.com myspace graphic comments
Graphics for Smiley Moods Comments

2 ulasan:

sya berkata...

wah, seronoknya gi ulu yam.. dah lama tak pegi.. teringin nak pergi jugak, tapi tak ada masa lah... tahun depan, ajak ratuahti buat gathering kat ulu yam, nak? hehehe

Fara berkata...

leh gk..tp kena mandi la..segan la plak ngan hubby org lain sya..

Puteri Sulong

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Puteri Ke Dua

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Putera Hati

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Recent Visitors

'Comel Lote Welcome Giveaway' (2nd Winner)

'Comel Lote Welcome Giveaway' (2nd Winner)
Ends On 6 Sept

Pregnancy Moment Contest (3rd winner)

CONTEST COTTON KURUNG - IDMA TEXTILE - (Saguhati)

CONTEST COTTON KURUNG - IDMA TEXTILE - (Saguhati)

1ST GIVEAWAY LOVELY MASHA (1st Winner)

"TUDUNG GIVEAWAY" (4th Winner)

"TUDUNG GIVEAWAY" (4th Winner)

Extreme Makeover From Kenitchiko (1st Winner)

Extreme Makeover From Kenitchiko (1st Winner)

Pertandingan: Apa Itu Kitar Semula?(1st Winner- Entri Bijak)

Melati Mirror Giveaway (Top 5 Winner)

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)