Halaman

Pengikut

11 Mei 2012

Fazril 2 bulan

Salam..pejam celik esok dh 2 bulan usia anak bujang aku..dh makin debab dh si Fazril nie..syukur walaupun ketika melahirkan saiznya kecik berbanding kebiasaan bby lelaki yg lain..masa chek up n suntik usia sebulan, beratnya dh naik 3.3 kg..alhamdulilah..utk 2 bulan nie xtau la beratnya brp kg..

happy lihat anak2 sihat..bby fazril now sering tersenyum n tersengih sorg2..hiii..klu di agah pun sure sengih..cam tau2 je..nk citer skit psl anak dara aku yg 2 org tu especially Farisha..makin manja dan mengada2 pulak sejak dapat adik baru nie..yang nombor 2 tu ok jer..x la mengada2 sgt..terbalik plak..kkdang rasa x sabar nk layan kerenah dia...adoiii...berilah aku kesabaran ya Allah..wat masa nie aku masih lg dlm mood cuti..x naik kerja lg..lepas geram amik cuti bersalin 3 bulan..aku 3 beranak je kat umah..MIH kerja n Farisha ke tadika 3C..Filzah sengaja x ku hantar ke taska..wat tema aku dirumah..

Disbbkan x nk bg Filzah kacau bby atau bising2 sengaja aku bukak channel kartun bg dia leka..di sbbkan slalu sgt tgk kartun Bola Kampung jd dia dh terpengaruh ngan kartun tu..dh mcm tomboi pun ada gk ank dara aku yg sorg nie..pulak tu yg paling aku klakar dia dh panggil aku Ummi cm dlm kartun tu..kihkih..kang x pasal2 ada yg panggil aku mama dan ada plak yg panggil aku ummi...klu aku biasakan diri aku mama, dia marah..tp itu bkn masalah besar..yg penting anak2 aku happy like me...


pic semasa family day opis MIH di Cherating..


Tiada ulasan:

zwani.com myspace graphic comments

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)