Halaman

Pengikut

18 Ogos 2011

Murah rezeki mak

Smlm g kedai emas di Wah Chan kat Subang utk tukar barang kemas anak. Itu pun mak aku yang sponser..ada rezeki lebih jadi dia nak bagi pada cucu2nya iaitu anak dara aku yang 2 org tu la. Actually barang kemas kakak n adik aku beli 2 tahun dulu tapi ntah ler napa mudah putus padahal baru je beli masa tu..tapi bukan beli kat Wah Chan, ku beli di kedai emas Kelantan kat Puchong nun. Semalam mak aku nak tukarkan dengan latest design. Mungkin u all dh tau barang kemas 916 skrg harganya RM 190. So tukar 2 utas gelang tangan dan 2 utas gelang kaki dapat ler RM 17++.

Cuma cukup utk beli 2 utas rantai leher + 1 buah rantai berbentuk F. Hishhh...Bayangkan..???..Tapi mak kesayangan aku nie nak top up utk beli gelang kaki dan gelang tangan utk anak2 aku tu..Nak tgu aku yang beli dan tambah..ermmm kena pikir 2/3 kali sbb banyak lagi menda lain yang lagi penting yang aku boleh beli. Biasa la orang tua2 kan dia suka klu budak2 pompuan pakai barang kemas. Dalam hal nie aku ler yang untung sbb punya 2 orang anak pompuan.

Anak abang aku juga ada 2 orang gurl tp anak2nya tu alergik klu pakai barang kemas..hehheh..napa erkk??? dan anak akak aku dah sah2 kesemuanya lelaki. Rezeki pada anak2 aku ler.. Kiranya barang kemas tu sbgai hadiah bufdey kakak pada 28 Ogos nnt dan juga hadiah adik pada bulan lepas. Dan ada yang lagi best..aku pon dapat hadiah..hehehehhe...Mak aku juga belikan aku seutas rantai tangan yang leh tahan harganya. Kiranya tolak gelang lama. gelang tu pon mak belikan masa aku bujang dulu. Mak suh pilih mana yang berkenan. Aku pilih design simple but nice tp harganya mahal skit dari harga gelang lama tu..kan kata harga emas tinggi skrg..dan lebihnya mak top up guna duit dalam walletnya..TQ so much mak..tapi bab nie mak aku kena adil sbb aku ada kakak and for sure mak juga akan buat sebegini pada angah jugak..So angah..ko pilih ler barang kemas mana yg ko nak..sementara stok masih ada...hiiiiiii


2 ulasan:

wannorashikin berkata...

Tahniah Farah dapat gelang tangan baru. Rezeki namanya

Fara berkata...

hiii...rezeki lebih..kongsi ngan anak2..alhamdulilah..

zwani.com myspace graphic comments

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)