Halaman

Pengikut

29 Jun 2011

wonderpets adik plak mati..huhuu

Sampai di sini saja riwayat mu wonderpets..sob..sob..uwaaaa...kali nie, wonderpets adik plak menemui ajal..x tau la apa sakitnyer..sakit kesepian kot..hahaha..ishhkk x baik la gelakkan wonderpets tu..tapi mmg wonderpets tu mati depan mata aku..pagi sblom g kerja cam biasa MIH akan letak kuaci kat bekas wonderpets..bagi dia mkn kenyang2..tp pagi Jumaat tu MIH tgk wonderpets adik tu dh terbaring cam mgigil2..kaki terangkat kat atas..MIH panggil aku..mmg sah wonderpetsr tu dh nak mati..cam nyawa2 ikan hamster dh..so aku panggil kakak ngan adik..aku cakap 'wonderpets adik nak ikut wonderpets kakak la..camner nie dik??'. adik diam buat2 x tau..padahal mmg adik x tau apa maksud aku..'mama, wonderpets adik nak mati jugak eh..sian kita dh x dak wonderpets kan'..budak berdua tu menghadap ler sangkar hamster tu..'mama, nnt kita beli wonderpets baru ye..' 'ermm..ye la..'..aku pon x tau nak bela lagi ker idak..apa2 pon biar MIH yg buat keputusan sbb dia yg rajin tukar habuk hamster tu..

Petang tu balik kerja trus aku g ke sangkar wonderpets..tgk dia dh keras dh..dh x gigil2 cam pagi tadi..dh inalillah..aku panggil kakak n adik suh tgk jenazah bangkai wonderpets adik..kakak cakap kat adik 'sian adik dh x der wonderpets lagi..nnt kita tanam kat wonderpets kakak tau' adik cuma angguk jer..agaknya dlm hati adik berkata2  'ada aku kesahhh'...huhuhu..


Sok ptgnya ari Sabtu bawa anak2 beriadah..siap bawa turun basikal sbb kakak mmg dh lama nak naik basikal di tempat luas ..selama nie main basikal kat dlm umah jer..al maklum ler kakak dh tau kayuh basikal sdiri..sblom nie main tolak2 ngan kaki jer..beli basikal tu skit pye lama, masa birthday dia 2 tahun. 


Aku bertiga beranak turun dulu..kakak cakap 'best la mama..besok kita main basikal lagi ye'..mmg dia xcited..adik takut nak naik basikal..klu naik pon menghadap ke belakang sbb x dak penyandar..ntah apa2 ntah adik..

 
stail adik naik basikal..penyandar x dak jd dia sandar kat tempat pemegang.. 

Ayah turun bawa bangkai hamster utk di semadikan di sebelah pusara wonderpets kakak..rupa2nya tempat hamster kakak ari tu ayah tanda ngan batu..cam kelakar plak..untuk tgk n3 wonderpets kakak klik sini..  

 kakak ngan member india dia ishwari..sib baik suar dlm ishwari x nampak..tu kubur wonderpets kakak yg telah di tanda ngan batu..

 si penggali kubur..kihkih..

bangkai hamster

So dh x dak ler binatang peliharaan kat umah tu..

Tiada ulasan:

zwani.com myspace graphic comments

Giveaway Mei 2011 (2nd Winner).

Magnolia Pert GiveAway (Lucky)

Contest : Saya Sayang Anak Perempuan Saya Kerana......... .;-) (saguhati)

"1st GiveAway by PinkUmmi"

"1st GiveAway by PinkUmmi"
Saguhati ke 5

contest : hepi besday daddy!!!

contest : hepi besday daddy!!!
Saguhati

CONTEST AKU DAN PAYUNG (3th Winner)

Giveaway | "love to look gorjes!" (4th winner Lulu)

GA - Setulus Ingatan

GA - Setulus Ingatan
Antara 20 Pemenang Bertuah

Peraduan Dunia Susu Ibu 2011 (9th Winner)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)

Kontest Menang Duit Raya (Winner random no.70)
NO70 – 1 Artikel Review bernilai RM40 di blog http://www.bluedianthus.com/

"Ummi Iman 1st Giveaway" (2nd Winner)

CONTEST : APA TEMA OUTDOOR U'OLLS? (1st Winner)

korang vote saya, saya kasi hadiah (1st Winner)

Anniversary Giveaway AzatieSayang (Pemenang Bertuah).

"Jowm Joint Bloglist Eyryn Bercerita !" (Top 10 bloglist)

Contest : Aku Mahu Jadi Ratu (saguhati)

GA My Little Secret - Fisher Price.(3rd Winner)